sobota, 17 października 2015

próba pentaxa

Witam witam !

Dzisiejsza notka jest zupełnie z innej beczki, nie planowana nie ustawiana ani nic w tym rodzaju. Zdjęcia są robione moim nowym (używanym) przyszłym raczej aparacikiem pentaxem k20d. Który jak sądzę już jutro będzie w moim posiadaniu w 100%.

Na zdjęciach Gosia oczywiście, miało być bez wpisu na blogu bo to tylko zdjęcia na próbę. Ale jednak mi się niektóre za bardzo podobają więc kilka wam wrzucę ;)




Zła pogoda na szczęście nie nam nie przeszkodziła, chociaż nie powiem wolałabym słoneczko.



Zdjęcia z parasolką - co za banał wymyśliły, brakuje jeszcze żeby ktoś podrzucał kolorowe liście nie? Dla mnie spoko, szkoda że nikt tego nie robił.


I zdjęcia które pojawiają się poniżej. Kocham dużo zdjęć Gosi. Bo Gosia jest śliczna. Ale w większości z tych poniższych jestem zachwycona.



Tak zwane `50 twarzy Gosi` niestety wszystkie się nie nadają więc niech będą 4 małe portreciki.




Nie wiem dlaczego ale zdjęcie które jest kolejne kojarzy mi się z takim wkur`ionym nauczycielem od matmy, który z włosów ma wyciągnąć linijkę i bić po łapach,


Gankster (kot Gosi) pokazuję więcej emocji niż tysiąc słów.


I w końcu ktoś zgodził się na lekką zmianę w zdjęciach. Niestety, nie ogarniam jeszcze do końca aparatu i trochę to zjebałam ale uratowały się te 2 zdjęcia. 


Zbyt seksowne? Nie sądzę dziubas.


Gosia uzależniona od selfie, snapa i innych <3 


Niżej Gosi nie zobaczycie. Niżej jest Sebastian. Zakochałam się w tej fotografii. Jutro idę po ramkę i wieszam na ścianie. Wstawiam tylko jedno jego, nie chcę kraść notki Gosi na niego ale na pewno do niego wrócimy. Już niedługo.


Jak już tradycja to tradycja, musi być relacja na snapie i muszę ją też tutaj wstawić




Snap z Gosią 4,1 km/h  nie wiem jak to się stało ale szybka ta jej grzywka.
A co do kolejnego `NieŚmigielska dziękuje` - .niesmigielska. <- dziękuje za pentaxa, za sam fakt wykorzystania weekendu i zapewne za jutrzejszy szybki urs korzystania. <3

Nie wiem kiedy znów tu zajrzę, mam nadzieję że już niedługo bo mam bardzo ambitny plan na hallowen . Tymczasem pozdrawiam i zapraszam do oceniania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz