sobota, 21 listopada 2015

fotografia dziecięca.

Halo halo dzień dobry ! ;)
Dzisiejsze zdjęcia są kompletnie z innej beczki.

Dostałam szalone wyzwanie, bałam się go podjąć, ale mam nadzieję że chociaż w 50% podołałam.
Pierwszy raz w życiu - sesja dziecięca. Nigdy wcześniej nie miałam przyjemności i okazji by pracować z dziećmi, więc szczerze mówiąc od rana chodziłam na stresie `jak to będzie? jak nie wyjdzie to się zbłaźnie`.

Zdjęcia może nie są idealne, ale biorąc fakt że z 3 dzieci nie pracuje się tak jak z jedną osobą dorosłą to i tak jestem z siebie dumna. 

A moimi modelami dziś byli : 5`miesięczna Lena ;) 2`letni Mikołaj ;) i 3`letnia Zosia ;)
Mam nadzieje że bardzo mnie nie zjedziecie za te zdjęcia.
Mi się osobiście podobaja ;)


Zaczynamy od zdjęć Lenki.
Praca z maluszkiem jest o tyle trudna że ciężko utrzymać dziecko w jednym miejscu.
Podziwiam wszystkich którzy zajmują się tylko tym serio !




Wiadomo, maluszek ma prawo do swoich humorków więc nic nie poradzimy że nie ma uśmiechu na każdej fotografii ;) Lenka i tak bardzo dzielnie znosiła obcą babę nad sobą ;)





Teraz przedstawiam wam Zosię, mały kapryśny aniołek z bardzo uroczym uśmiechem ;)






Mała księżniczka jest troszkę wstydliwa więc są i smutne minki, na szczęście już na koniec spotkania było wiele radości wściekotek i czytanie bajki ;)

Zdjęć z poniższej wersji / ustrojenia itp jest mnustwo ale nie chce wszystkich wam pokazywać bo jednak mimo wszystko są to `pamiątki rodzinne` ;)




No i na końcu nasz mały mężczyzna, Mikołaj kocha aparat, aparat kocha Mikołaja.
Od samego początku genialnie pozował, patrzył śmiało w aparat i czuł się bardzo spowodnie.




Te zdjęcie poniżej trochę kojarzy mi się z jakąś inną strefą czasową.


Stylizacja Mikołaja bardzo urocza. Szelki. Zawsze chciałam mieć takie ładne kolorowe szelki,





Każdy maluch ma fotkę ze świeczką. 
Bardzo uroczo ;)



Bardzo sympatyczny dzień, super dzieciaki, bardzo się cieszę że miałam okazję zrobić kilka zdjęć i pobawić się z maluszkami.
Mam nadzieje że zdjęcia wam się podobają, liczę na wasze komentarze i opinię.
Jutro być może wybiorę się na zdjęcia z Adą a tymczasem życzę dobrego wieczoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz