środa, 2 grudnia 2015

Jesień.

Witam witam ;)

Troszkę się ostatnio pozmieniało, ale nie ma co gadać o głupotach.
Jest wiele tematów które chciała bym tu poruszyć, ale to chyba nie jest dobre miejsce i się powstrzymam. 

Dzisiejsze foty zupełnie nie planowane, robione na spontanie. 
Mam nadzieję że są znośne. 

Kilka robionych przez Magdę, i jej aparatem. 
Na zdjęciach Madzia. ;)




Ostatnio jest straszna pogoda na zdjęcia. Modelki mi marzną albo nie chcą iść. Warunki pogodowe do dupy. Czekamy na lato.. a tu jeszcze tyle czasu ! :(


Nieziemskie spojrzenie, i piękne długie blond włosy.. ;)




Mam w planach kilka sesji, które napewno wam się spodobają. Ciężej z realizacją. Ale mam nadzieje że do świąt zajrzę tu jeszcze co najmniej z 3 razy ;)




Dziś z Magdą miałyśmy `pieski dzień` zaczepiały nas psiaki, a szczególnie jeden uroczy amstaff, który zdecydowanie wolał siedzieć u Magdy na kolanach niż iść ze swoją panią.. Nie dziwie mu się. 

Ujęć zwierzaków żadnych nie mamy. Ale uwierzcie na słowo - słodziaki.


Poniżej moje ulubione, portreciki. 



2 zdjęcia które są poniżej ukazują trochę tego co łączy mnie z Magdą - pasja.
Zdecydowanie wole tą stronę aparatu.

  
I zdecydowanie wole gdy Magda stoi po stronie modelki. 
Dobrze jest mieć ładne koleżanki :D


Zostałam troszkę zmuszona, troszkę chciałam, wiecie, nowa profilówka czy coś by się przydała. Magda napstrykała ale że wyglądam jak mieszanka chomika z buldogiem pokaże wam tylko dwa.  

Tak to niżej to ja. Dziękuje za uwage.



Oczywiście na koniec mała snapowa relacja. 
Chyba się uzależniłam od tego. Bez selfie na sesji obyć się nie może.


Zdjęcia nie są tematyczne, szalone czy coś ale sądzę że są ok ;)
Życze miłego wieczoru wszystkim i zapraszam do oceniania ;) 
Dobranoc :*

1 komentarz: