niedziela, 24 stycznia 2016

Zimowa Ola.

Witam wszystkich ;)

Post dość opóźniony. Za bardzo przyzwyczaiłam się do tego że - rano robię zdjęcia - wieczorem, lub na drugi dzień rano jest post. Tym razem zdjęcia są aż tygodniowe. Szok. Niestety są rzeczy ważne i ważniejsze. sesja. praca. sesja. praca

Na blogu mała zmiana, w dzisiejszym poście zobaczycie nową buźkę ;)
Moją nową modelką została śliczna Aleksandra :) (mam nadzieje że nie na jedno spotkanie a na dłużej, ale to czas pokaże). Ola urzekła mnie swoim uśmiechem, kolejna osoba która sądzi że `nie umie się uśmiechać, no pozabijać idzie.

Ale bez zbędnego gadania. Zapraszam do oglądania.


Od razu uprzedzę wiadomości których się spodziewam. Jakoś się schrzaniła ponieważ mój program do zdjęć to nie żaden super ekstra fotoszop. Więc musicie mi trochę wybaczyć, Może w przeciągu najbliższych 3 miesięcy to się zmieni. :) 


Tak jak mówiłam, Ola ma przepiękny uśmiech. Najbardziej podobały mi się dołeczki :)





Zawsze zastanawiała mnie magia kobiet które w taki mróz się rozbierają do sukienki lub coś w tym stylu. Podziwiam - poszukuje takich osób. Chociaż naprawdę Ole podziwiam, rajstopki i płaszczyk w taką pogodę - brawo jestem dumna :D



Wprowadziłyśmy trochę wiosny do tej okrutnej zimy. Ola z wianuszkiem przywoływała wiosnę. 





I kolejne zdjęcie z przecudnym szczerym i naturalnym uśmiechem :)









Jak zwykle miałam mega duży problem z wyborem zdjęć na bloga. Nie chce was zasypywać tu tylko fotami. Chciała bym pisać coś sensownego ale nie wiem jak to będzie bo chyba tego nie potrafię



No a niżej standardowo żeby nie było że zapomniałam. Super selfie ze snapka.


No więc to by było na tyle. W najbliższym czasie raczej się tu nie pojawię ponieważ praca i nauka pochłaniają mnie w 150 %. Ale obiecuję że jak tylko wykopie się z tony egzaminów notatek itp to coś nowego świeżego się tu pojawi.

Dla tych którzy nie wiedzą bądź jakoś przeoczyli :



Więc odwiedzajcie zostawiajcie łapki lajki ocenki i bla bla bla. :)
I tu jakiś ślad po was też będzie mile widziany :)


Oglądajcie komentujcie i miłego wieczoru wam życzę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz