piątek, 17 czerwca 2016

zaległości 1.

Witam wszystkich bardzo serdecznie ;)

Po długiej przerwie postanowiłam ponadrabiać zaległości ;)
Prawda jest taka że studia jakoś pochłaniają mnóstwo czasu. Co prawda czas nie na zmarnowanie, ale czasem doba mogła by mieć 35 godzin. Co by się wyspać czasem co nie ;)

W zaległościach mam jeszcze post z Malborka i może (ale to wątpliwe) zakończenie roku z PUL`u. Jak narazie kilka fotek z Agnieszką, stworzone po zakończeniu co prawda ale też sie nada nie? 


Powiem wam szczerze, że mimo to że minęło już sporo czasu, to zdjęcia z tego dnia miło mi się ogląda, ogólnie zakończenie roku bywa smutne i wzruszające a zarazem bardzo radosne. Sama nie wiem jak to nazwać. Piękny dzień a jednoczesnie tak smutny.




I kwintesencja maturzystki, szpileczki, różyczki i "bagaż wspomnień".


Zdjęcie powyżej - jedno z moich ulubionych, delikatne, subtelne i tak piękne ;)



A po niżej 2 z moich ulubionych, bardzo radosne ;)





Ogłaszam wszem i wobec że od dnia 5 lipca będę się starała jak najczęściej wstawiać coś na bloga, oczywiście jeśli ktoś się zgłosi na modelkę :)


Portrety portreciki omomomom <3

Na dzień dzisiejszy to już koniec, mam nadzieje że co po niektórzy z was mają już wakacje :)
Zazdroszczę i już nie mogę doczekać się swoich.

Rzecz jasna zachęcam do opinni na temat mojej pracy, przepraszam za tak długie przerwy i przy okazji zachęcam do pozostawienia po sobie śladu.

Zapraszam na swojee super ekstra "portale społecznościowe"

Miłego wieczoru ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz