czwartek, 18 sierpnia 2016

mały powrót.

Dzień dobry ;)

Dziś malutki pościk. Jak zwykle nadrabianie mi nie wychodzi. Ciężko jest jakoś ostatnio wrócić do zdjęć. Ale być może w tym tygodniu kilka sesji uda się strzelić ;)

Dziś troszkę na zachęte, może ktoś z was się skusi na foteczki? ;)

Na zdjęciach Magda ;)


Ostatnio jakoś mega brakuje mi weny, a jak już pomysł jest to niestety brakuje pogody lub coś innego bierze w łeb. 



A tak co do chętnych na zdjęcia.
Posiadam suknie ślubną, szukam chętnej Pani do sesji 2 typów.
Wszelkich informacji udzielę w wiadomości ;)






I na sam koniec moje najbardziej ulubione 2 ujęcia ! 


Ostatnie zdjęcie to sztos.
Mega sztos.


Mam nadzieje że wam się dzisiejsze zdjęcia podobają.
Jak zaawsze zapraszam na fejsika i max modelsa ;)

Mam nadzieje że do szybkiego zobaczenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz