sobota, 20 sierpnia 2016

blond szaleństwo.

Dobry wieczór wszystkim ;)

Choć pora już dość późna, trzeba posta wstawić. Przez najbliższe dni na blogu pojawi się ich sporo. Postaram się jakoś rozłożyć to wszystko w czasie bo co za dużo na raz to nie zdrowo, a pozatym bez sensu było by pisać tu codziennie ;)

Bohaterką dzisiejszych zdjęć jest Paulina. Jeśli ktoś kojarzy i odwiedza bloga to już raz post z nią się pojawił. Co prawda ze zdjęciami z przed 4 lat ale było !

Z racji iż narobiłyśmy masę zdjęć to dzisiejszy dzień będzie podzielony na 2 posty bo za dużo by było tego wszystkiego jak na jeden ;)


Niektórzy stwierdzą po obejrzeniu wszystkich że pierwsze i 3 od końca są takie same.
Nie nie są. Na pierwszym zdjęciu widać uśmiech a czarno białe jest po prostu poważne.
A że zdecydować się nie mogłam to muszą być oba ;)


Tak samo jak co do koloru zdjęć tak nie mogłam zdecydować czy Paulinie lepiej w czy bez okularów.
I tak. Też wpadam w kompleksy jak oglądam te zdjęcia.
Śliczna dziewczyna, śliczny uśmiech.


I tak. Też wpadam w kompleksy jak oglądam te zdjęcia.
Śliczna dziewczyna, śliczny uśmiech.


***





***


***


Bardzo podobają mi się te 2 zdjęcia.
Powyżej, i poniżej.
Maja to COŚ w sobie.


I pomijając że gwiazdą mojego obiektywu dziś była Paulina to prawda jest taka że znalazłam jeszcze jeden prześliczny obiekt do zrobienia zdjęć.

Niestety Nela nie była taka chętna do pozowania i zbyt dużo z tą modelką nie udało się zrobić.



I na koniec chyba nasze ulubione. 
Była dama z łasiczką to może być i Paulina z Nelą nie? 


Mam nadzieję że dzisiejszy post przypadł wam do gustu.
Kto nie widział odsyłam do poprzedniego z Magdą ! 

Jutro czeka mnie kolejny pracowity dzień z siostrami Jankowskimi więc szykuje się sporo ciekawych ujęć. Oby pogoda dopisała !

I jak zawsze odsyłam na:


Życzę milej nocy i dozobaczenia wkrótce ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz