piątek, 2 września 2016

blond szaleństwo 2.

Halo halo dobry wieczór ;)

Posty miały być częściej. Są. Nie tak często jakbym chciała ale wiecie jak jest. Człowiek zaczął pracować i nagle okazuje się że spanie jest jednak ważne.

Także ten. Kolejne zdjęcia Pauliny dla was ;)




Co do warkoczy - robione przezemnie, nad wisłą, na wietrze.
Więc nie czepiajcie się i już.





Po lewej : `takie tam z wakacji`
Po prawej ` taka zamyslona `

Było jeszcze zdjęcie ` zawsze chciałam przytulić katedre jak byłam mała ` ale sobie odpuszcze :D


Słońca nie ma ale też jest zajebiście






A na koniec 2 moje ulubione.
Portret i focia z psem.
Najlepiej.


Ta kruszynka jest tak urocza że nawet sobie tego nie wyobrażacie.


Na dziś to już koniec. Ale ostrzegam będą siostry Jankowskie niedługo bo dziś trochę pofociłyśmy i jutro też będziemy focić. Z ich zdjęć będzie pewnie z 4-5 postów ale postaram się może skrócić to do max 3. Zaraz się za nie biorę mam nadzieje ze chociaż część dziś zrobie :D

Życzę miłej nocy i pamiętajcie o facebook`u <- i maxmodelsie. <- .

Do następnego ! 



1 komentarz:

  1. Te zdjęcia są dobre jak na osobe ktora jest początkującym samoukiem , modelka przepiękne. Najlepsza modelka ze wszystkich obyś jak najczęściej ja fotografowała w przeróżnych sytuacjach. Ma piękny uśmiech i cudownie wychodzi na zdjęciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń