poniedziałek, 17 października 2016

Wiks.

Dobry wieczór w poniedziałek ;>

Próbuje od tygodnia nadrobić zaległe dwa posty, ale brakuje mi mocy na wszystko.
Dziś udało mi się zmotywować i dodaje coś z okresu gdy jeszcze było ładnie na dworzu <3

Spóźniam się z postami ale niestety zaczęły się studia i przy okazji zmieniłam prace.
Prawda jest taka że już wcale tak dużo do tylu nie jestem.
Został mi tylko czarny protest ! 

A na zdjęciach Wiktoria ... ;)


Prawda jest taka, że w tym poście tak dużo nie napisze jak w tym o Pacie. 

>który zadziwił mnie zainteresowaniem, nigdy nie miałam tu tyle wejść< 
>nazwano mnie przy tamtej fotorelacji `rzecznikiem` więc przybyło mi tak z 3 cm !<
>tak tak lubię jak się mnie chwali<

Ale w tym poście możecie popaczeć jaka ładna Wiktoria, jaka ładna pogoda, i też pochwalić jakie ładne zdjęcia na przykład ;)


A przy okazji możecie się też zastanowić czy byście nie chcieli jakiś foteczek?
Niedługo Halloween ^^ 
Może coś podobnego do tego co było w tamtym roku?
Może coś lepszego? 




*.*


Ogólnie rzecz biorąc, to jeeśli ktoś ma chęć na zdjęcia. To zapraszam w listopadzie, bo jak wiadomo październik nie sprzyja pogodowo. No chyba że ktoś lubi moknąć. Ale trampki po czarnym proteście musiałam wyrzucić więc tym razem kalosze obowiązkowo.



Jedno z moich ulubionych to powyżej. <3




I tak, orlen jest pięknym tłem do robienia zdjęć.
Po co komu nudne zdjęcia z dymem z papierosa?
Skoro można mieć foty z benzenem z orlenu <3


Na koniec rzucam wam Michael`a Jacksona <3


Wchodźcie, łapkujcie, komentujcie, oceniajcie. 
I zapraszam do wspólpracy wszystkie chętne Panie, Panów, dzieci, seniorów, singli i pary :D


I zapraszam do czytania poprzedniego postu, i ogólnie no pozwiedzajcie >jak jesteście pierwszy raz, i nie tylko< 

Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz