niedziela, 4 lutego 2018

Brzuszek ;)

Witam was w ten ponury niedzielny wieczór ;)

W ostatnim czasie sporo się dzieje, niestety jest dość mało czasu na zdjęcia. Staram się jak mogę ale nie zawsze można zrobić wszystko na raz.

Ostatnio miałam przyjemność robić zdjęcia super parze, która własnie oczekuje na narodziny malutkiej Kornelki ;) 

A oto i oni Sara i Paweł ;)


Troszkę wyszłam z wprawy pisania tutaj, więc dziś mniej gadania, więcej oglądania. ;)








Ale jeśli mam być szczera to ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tej sesji, i mam nadzieje że będzie takich więcej ;) 






Poniżej i powyżej moje ulubione z tej sesji ;)


Przyszła mama wygląda promiennie i radośnie nie prawdaż? ;)









Ogólnie rzecz biorąc, od pojawienia się strony nie udało się nic więcej dalej przejść w działaniach, ale nie myślcie że nie będzie nic nowego ! :d

Zapraszam was na bloga oraz stronę ;)
A jeśli jesteście zainteresowani zdjęciami to na stronie w zakładce "o mnie" znajdziecie meila na który możecie kierować wiadomości, a jeśli nie tam to oczywiście na fb również odpisuje ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz