piątek, 30 grudnia 2016

wychodze za miesiąc.

Hej cześć siemanko ;)

Dziś będzie tematycznie, uroczo i milusio.
Jak nigdy ;)

Sesja brzuszkowa, wkońcu się doczekałam i miałam możliwość zrobienia. Za pierwszym razem niestety jak miałam szanse to mądra ja zapomniała karty pamięci i psia dupa.

Tak więc zapraszam do oglądania mojej pięknej Kasi <3


Z racji tego że jest to pierwsza taka sesja, liczę na jakieś ciekawe rady, co można zrobić inaczej lub lepiej ;)



Ciąża to najwspanialszy okres w życiu kobiety?
Jakie jest wasze zdanie?
Ta Pani powyżej ma dość odmienne zdanie :D







A na sam koniec królik Waldek ;)
Zapraszam was do komentowania, i do zgłaszania się na zdjęcia ;)
Życzę wam szczęśliwego nowego roku !
Spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz