sobota, 25 lutego 2017

#mała wielka miłość


Witam cześć i dzień dobry !
 Po krótkiej przerwie, powracam, na krótko zapewne bo ostatnio brak czasu na zdjęcia, na cokolwiek. Dziś przedstawię wam najpiękniejszą modelkę na tym blogu i aktualnie moją największą miłość <3
Pamiętaciee poprzedni post? `wychodzę za miesiąc`?
Tak więc wyszła, ma się dobrze i jest cudowna.
Helenka :)

Z racji tego że wcześniej byłam chora, a sesję noworodkowi najlepiej robić do 2 tygodnia życia, z układania przebierania i innych bajerów nici wyszły bo malutka jest juz zbyt ciekawska i marudna :)



Ale mam nadzieję że efekt który osiągnelyśmy i tak wam się spodoba :) 



I wbrew temu co mówią rodzice... to grzeczny aniołek z niej :)


Chociaż zdjęcie poniżej mówi ` hmmm.. co by wam tu zbroić` :D



Niżej moje ukochane najlepsze zdjęcie <3


Jak każde dziecko `kocham być noszona` :)






I poniżej najpiękniejszy obrazek świata <3 cała rodzinka w komplecie <3




I wiadomo, kto kocha najmocniej? Mama kocha najmocniej <3



A pies jak to pies... zazdrość okazać musi .. :)



Odysłam was wszystkich na fejsa - jak to zawsze, tam już szybciej się coś wydarzy niż tu :) 
Zachęcam wszystkich do zgłaszania się na foteczki !

A już niedługo może pojawi się fotorelacja z pewnego fajnego miejsca w Płocku, które każda dbająca o siebie kobieta z miłą chęcią odwiedzi... ;)

Bądźcie na bierząco i do następnego ~! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz